понеділок, 25 листопада 2013 р.

НОВОРІЧНІ КОРПОРАТИВИ: Сценарій №3 - Бразильський карнавал

Сценарій №2: Oscar Party  ЧИТАТИ ТУТ


Шалені креативщики-організатори Бюро розваг CreActive Event розробили програму корпоративної вечірки «Бразильський Карнавал» спеціально для молодих (душею та духом!),  успішних компаній та підприємств, котрі не бояться яскравих експериментів. Таку вечірку забути просто не можливо! Усі працівники зможуть показати свої нерозкриті досі творчі таланти та грані особистості.  Запальна атмосфера карнавалу перенесе вас  прямо на Копакабану в Ріо-де-Жанейро. Блиск, гамір та купа неймовірних та неочікуваних «приколів» від співробітників зможуть якнайкраще розслабити та зарядити позитивом і мотивацією усіх присутніх як мінімум на рік вперед! 



Дана корпоративна програма включає:
•   
Попередню підготовку з залученням персоналу компанії – організація «самба-команд» та репетиції перфомансу на платформах під час святкового «параду» (підготовка різних номерів самодіяльності – згідно талантів співробітників)
•   Підготовка учасників вечірки для дотримання стилістики – послуги костюмера, перукаря, візажиста
•   Декор зали згідно тематики вечірки
•   Трансфер лімузином працівників компанії до місця проведення вечірки
•   Запальні та «гарячі» ведучі вечірки
•   Парад команд
•   Нагородження працівників компанії
•   Святковий банкет, фуршетні столи
•   Незабутня шоу-програма
•   Танцювальні майстер-класами + флеш-моб
•   Бармен-шоу
•   Вогняне шоу
•   Унікальні  та веселі індивідуальні та командні конкурси
•   Музичний супровід високої якості з дотриманням тематики вечірки
•   Фото/відео супровід події
•   Пост-продакшн: швидка підготовка фото та відеоматеріалів про подію замовникам
•    Приємні сюрпризи від Бюро розваг CreActive Event 



Завдяки якісній підготовці та організації від Бюро розваг CreActive Event усі працівники вашої компанії зможуть перенестись у запальну Бразилію без жодних віз та перельотів! А нові таланти проявлені працівниками під час вечора допоможуть налагодити взаємозв’язок  між співробітниками усіх ланок та покращити у подальшому результативність їх співпраці.


Viva La Carnaval!

Немає коментарів:

Дописати коментар