четвер, 28 листопада 2013 р.

МК: Святкова Гірлянда №1


Свято - це перш за все Емоції: їх якість, кількість та тривалість. Ось така формула. Саме тому іноді зовсім звичайний день може стати по-справжньому святковим, а деколи на календарі наче свято, а воно й не відчувається. 





Але для того щоби в серці виникло відчуття надзвичайного моменту не завжди потрібно, щоб у небі бабахали салюти, щоби навколо Вас було багато святково вдягнених людей, голосно грала музика та офіціанти розносили напої. Часто справжню емоцію викликають приємні, милі та неочікувані деталі. Головна мантра CreActiveEvent - Бог та диявол - у дрібницях. Приділяючи їм достатньо уваги можна створити надзвичайну атмосферу: люди можуть і не помітити усю колосальну роботу над деталями свята, але точно відчують задоволення та щастя. А от неналежну підготовку помітять точно...



Сьогодні, коли до початку зими залишаються лічені дні, ми хочемо поділитись з Вами майстер-класом та чудовими ідеями по виготовленню святкової гірлянди. На нашу думку, гірлянда - це один з основних декоративних елементів свята. Якщо зробити її витриманою, тематичною та повторювати її елементи в декорі - вона зможе створити незабутню атмосферу! 


До Новорічно-Різдвяних свят залишився цілий місяць, тож за цей час можна наготувати купу різноманітних гірлянд. А якщо ви матимете помічників: діточок, подружок, маму, сестру або ж навіть і коханого - процес виготовлення гірлянд стане душевним часопроведенням та зможе виконати навіть певну терапевтичну функцію - налагодження взаємин з близькими людьми.


Отож, гірлянда - це прикраса, арт-терапія, продукт багаторазового використання і основний елемент святкового настрою!!! 


Натхнення Вам та вдосталь вільного часу для виготовлення простих та чарівних святкових Гірлянд!

А якщо не маєте часу, але маєте нагоду та бажання, то звертайтесь -
 Бюро розваг CreActive Event з радістю виконає для вас кілометри найрізноманітніших гірлянд!


Майстер-Клас. Гірлянда з паперових кружечків


Маючи під рукою лише два інструменти - фігурний дирокол та швейну машинку можна просто і швидко зробити яскраві гірлянди для прикраси кімнат вдома, банкетного залу, фотосесії або дитячої кімнати.


Вам знадобиться:

 - Щільний кольоровий папір
-  Дироколи, що вирізують коло або кілька дироколів, що роблять кола різного діаметру (замість кіл можуть бути    сердечка чи інші фігурки)
 - Швейна машина

Покрокова інструкція:
1. За допомогою дироколу зробіть багато кружечків з кольорового паперу.




2. Прострочіть на швейній машині один кружечок по центру.


3. Коли кружечок буде прострочено, продовжуйте «шити», після кружечка буде тягнутися нитка. Через невеликий проміжок прострочіть ще один кружечок по центру. І т.д.


У вас вийдуть такі гірлянди:



P.S. Спробуйте взяти звичайну світлову гірлянду, котра знайдеться в кожному домі, та почепити між лампочками декоративні бантики зі стрічок, паперові чи тканинні фігурки, шматочки вати або те, що вам до смаку і отримаєте чудову мерехтливу гірлянду за кілька хвилин!


1 коментар:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене хороша довірена кредитна компанія. Мене звуть Микита Таня, з російської мови, і я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила кошти на спробу отримати кредит, мені було так важко і мені, і моїм дітям, я пішла в Інтернеті, щоб шукати кредитної допомоги, вся надія була втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього мого друга, який нещодавно забезпечив позику від дуже чесної людини містера, Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним службовцем позики містером Бенджаміном, який допоміг мені отримати кредит протягом 5 робочих днів, я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за те, що він мені знову допомог стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: lfdsloans@outlook.com вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують кредитної допомоги. до цієї чесної людини, і ви можете також врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити