понеділок, 14 жовтня 2013 р.

3 секрети вдалого зимового корпоративу

Ваша компанія уже знаходиться в приємному очікуванні найвеселіших днів у році – зимового корпоративу? Тоді вам просто необхідно дізнатися та розповісти HR-щику 3 найважливіші секрети, завдяки яким ваш зимовий корпоратив буде справді яскравим, веселим та незабутнім.

Досить перетворювати свято на банальну «п’янку» та нудний бенкет. Зверніться у Бюро розваг CreActiveEvent та спокійно займайтеся власними справами – ми володіємо великим досвідом у проведенні зимових корпоративних заходів та знаємо не лише 3, а й як мінімум 100 секретів їх успішної організації.

Секрет №1. У потрібному місці, у потрібний час!
Одним з найважливіших моментів є вибір часу та місця проведення корпоративу. До прикладу, якщо в середині грудня ви оберете для відпочинку Карпати – то не прогадаєте. Імовірність морозної та сніжної погоди у цей період тут дуже висока. А це вплине на загальний настрій, дозволить провести командні активності на свіжому повітрі та залишить купу приємних спогадів на чудових пам’ятних фотографіях.

А от оберіть у цей же час для свого заходу будь-який курорт Криму – і окрім дощу та холодного вітру ніяких особливих вражень у вас не залишиться. Адже при такій погоді затяжний бенкет в приміщенні – це єдина доступна розвага. Тож визначення правильного співвідношення часу та місця проведення корпоративного заходу мають особливо важливе значення взимку.

Секрет №2. Скатертиною дорога…
В залежності від місця проведення зимового корпоративу виникає питання добирання усіх учасників до нього. А з огляду на наші дороги – безпечного та комфортного добирання потрібно вимолювати у Бога.

Якщо вам підходить варіант перельоту літаком – важливо заздалегідь подбати про квитки. З потягом така ж ситуація – особливо у святковий період з цим може виникнути ряд проблем. Вихід – онлайн-бронювання, як мінімум за місяць до дати подорожі.


А от що стосується автобусних перевезень – то тут однозначно і криється основний секрет. Радимо вам скористатися послугами туристичних компаній, котрі мають у своєму арсеналі комфортабельні автобуси – це буде і зручно для учасників корпоративу і вигідніше для бюджету фірми. Бюро розваг CreActiveEvent готове організувати для своїх клієнтів комфортний, зручний та безпечний автобусний трансфер з усіх куточків України до будь-якого куточку Карпат!

А приємним бонусом стане особлива послуга від нашої компанії: автобусні before та after-party з щедрим баром різноманітних напоїв, відповідним музичним супроводом, спеціальними світловими ефектами та запальними жартами і конкурсами від супроводжуючого ведучого. Повірте, це справді унікальна пропозиція!!! Таке добирання буде по-справжньому незабутнім!

Секрет №3. Вибір організатора – 90% успіху!
Головний секрет вдалої організації корпоративного заходу лежить прямо у нас перед очима – це, власне, правильний вибір самої компанії-організатора: бюро розваг, івент-агенція і т.д. Насправді, від професійності та порядності організаторів може залежати все – і настрій, і враження, і спогади.


Деколи вам може не пощастити з погодою чи трансфером, але ви не помітите жодних проблем, якщо ваш організатор постійно залучатиме вас до різноманітиних цікавостей та активностей. Якщо ж вам доводиться постійно нудьгувати і корпоратив протікає в’яло та неорганізовано, то ні сонечко та сніжок на дворі, ні смачні страви на столі не принесуть вам справжнього задоволення.

Вибираючи організатора вашого корпоративу звертайте увагу на його досвід робити, відгуки інших клієнтів (не полінуйтесь та перевірте їх!) та на якість попередніх перемовин – якщо відразу є відчуття, що вам неприємно спілкуватись або ж вас не розуміють – краще пошукати когось іншого.


Особливістю Бюро розваг CreActiveEvent є ідеальне знання усіх особливостей та «підводних каменів» при організації корпоративних заходів у Карпатському регіоні та можливість здійснювати як окремі точкові організаційні роботи (конференції, екскурсії, шоу і т.д.) так і повністю організація «під ключ» (трансфер, поселення, розробка сценарію, проведення). Разом з нами ваш корпоративний відпочинок пройде під гаслом «Креативно та Активно!»

Немає коментарів:

Дописати коментар